VSM

  • Brand: VSM
  • Project: Arnikind Vallen & Stoten gel
  • Media: TV-Commercial & Pre-rolls
  • Opdracht: Introduceer Arnikind aan het grote publiek.

Beleving

Na succesvolle campagnes in 2015 en 2016 heeft VSM ons in 2017 gevraagd om een nieuwe campagne te ontwikkelen rondom de nieuwe VSM Arnikind Vallen & Stoten gel.

In de TVC laten we zien dat kinderen zich gemakkelijk pijn doen. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Arnikind Vallen & Stoten gel is goed voor kleine pijntjes en lichte kneuzingen. Een handige gel om bij je te hebben als de kinderen gaan spelen.

Het unieke van deze TVC is dat we filmen vanuit de point-of-view van een peuter. Tijdens het buitenspelen zien we een klein jongetje vallen. Zijn zusje komt aangesneld om hem te troosten. De lieve zus stelt het jongetje gerust want ze weet dat mama een speciale tovergel heeft voor pijntjes. En nadat mama de tovergel op de knie van het geschrokken ventje heeft gesmeerd kunnen broer en zus weer verder spelen.