LIVERA

  • Brand: LIVERA
  • Project: FITS THE WAY YOU FEEL
  • Media: Geïntegreerd
  • Opdracht: Creëer de nieuwe sales campagne inclusief nieuw campagnethema

ACHTERGROND

Met meer dan 100 winkels is Livera is een populair lingeriemerk en lingerieketen onder vrouwen tussen de 40 en 60. De doelgroep kent Livera met name van de praktische ondermode, maar daar doen we Livera echt tekort mee. Het assortiment is veel diverser. Livera heeft voor ieder type vrouw en iedere mood een passend setje. Tijd voor een nieuw campagnethema!

swirl

Opdracht

Creëer een geïntegreerde converterende campagne met een nieuw fris smoelwerk. Ontwikkel een nieuw campagnethema en verjong de doelgroep zonder de kernwaarden van authenticiteit en kwaliteit los te laten. Met andere woorden, zet Livera opnieuw op de kaart en communiceer daarnaast de jaaractie: 50% korting op de 2de BH.

Concept en Communicatie

Voor het concept van een nieuw campagnethema heeft SHOQ goed gekeken naar het merk en het product. Lingerie van Livera versterkt de mood van een vrouw. Ben je trots? Voel jij je sexy vandaag? Heb je een ‘lazy day’? Bij iedere mood past een ander setje en Livera begrijpt dat.

Met het nieuwe thema ‘Fits the way you feel’ laten we precies dat zien. In een sferische TVC zien we drie modellen met ieder hun eigen karakter, mood en bijpassend setje. En met de koppeling van een duidelijke call to action via de sales actie kun je nu heel voordelig het extra setje kopen dat bij jouw mood past.

swirl

Media en Strategie

SHOQ is verantwoordelijk voor de strategie, concept, creatie, productie en mediastrategie. De campagne bestaat uit een TVC 20’’, een tag-on van 6’’, een online film 10’’, diverse doorvertalingen voor Facebook & Instagram en doorvertaling naar de winkelvloer door middel van verschillende POS materiaal. Door de 360 degrees approach claimen we op ieder relevant medium onze plek.

swirl