LIBRESSE

  • Brand: LIBRESSE
  • Project: Message in a tin
  • Media: Social
  • Opdracht: Ontwikkel een social awareness campagne voor de Libresse blikjes
swirl

Achtergrond

The tins are back! De succesvolle bewaarblikjes van Libresse zijn dit jaar terug in een nieuw design. De blikjes zijn handig om maandverband en inlegkruisjes hygiënisch in te bewaren en zien er ook nog eens cool uit.

Opdracht

Ontwikkelen een social campagne die voor awareness zorgt rondom de Libresse blikjes en de doelgroep activeert om actieverpakking Libresse te kopen.

Concept en Communicatie

In lijn met het internationale ‘Live fearless’ thema van Libresse ontwikkelden we een motiverende campagne. Iedere vrouw wil graag fearless zijn, maar kunnen op sommige momenten wel wat hulp gebruiken. Met ‘Message in a tin’ helpt Libresse deze vrouwen. Beste vriendinnen kunnen elkaar op een platform een persoonlijk berichtje sturen samen met een motiverende quote.

Media en Strategie

Binnen Shoq zijn we verantwoordelijk voor zowel de strategie, creatie, productie en mediastrategie. In deze campagne stond het online platform centraal en hebben we communicatie met een emotionele boodschap uitgezet op social media die leidde naar het platform. Daarnaast hebben we diverse uitingen puur op productniveau ingezet.