LEAPP

  • Brand: LEAPP
  • Project: Wat een verassing!
  • Media: Radio + Pre-rolls
  • Opdracht: Maak Leapp refurbished devices toegankelijk en vertrouwd.

Vertrouwen?

Iedereen houdt van Apple. Maar nieuw is duur en tweedehands vertrouwen we niet helemaal. Leapp begrijpt dat en heeft de oplossing. In onze communicatie laten we zien dat je niet altijd voor nieuw hoeft te gaan. En dat je geen argwaan hoeft te hebben bij tweedehands.

CAMPAGNE

In onze pre-rolls lieten we dezelfde blijdschap, hysterie en humor zien. Maar dan met iemand die wordt verrast met een Apple device van Leapp.

Omdat veel mensen een pre-roll irritant vinden gaven we de kijker het idee dat het filmpje dat ze wilden zien al is gestart. Met een home-videostijl hebben we de filmpjes zo realistisch mogelijk gemaakt.

OPDRACHT

Zorg voor meer verkoop. En communiceer de USP’s in een commerciële en activerende manier. Om de doelgroep zo effectief mogelijk te bereiken hebben we strategisch gebruik gemaakt van radio en pre-rolls.

Daarbij hebben we ons laten inspireren door verrassingsvideo’s op Youtube. Mensen zien graag andere mensen verrast worden. Zo zie je vaak hysterische reacties als iemand een langgekoesterde iPhone of iPad uitpakt.

Radio commercial België