BERTOLLI

  • Brand: BERTOLLI
  • Project: BeLLISIMO TASTE – Without Burning
  • Media: 360 CAMPAGNE
  • Opdracht: Communiceer onze nieuwe smaken.

BELLISIMO TASTE

Om de concurrentie aan te gaan met Boter en heeft Bertolli nieuwe smaken geïntroduceerd. Met onze campagne wilde we nadruk leggen op de grootste USP: Maak heerlijke gerechten met Bertolli margarine zonder dat je eten aanbrandt. Want je kan nu op hogere temperaturen koken dan met olie en boter, waardoor de smaak optimaal blijft. In onze uitingen laten we zien dat koken inspirerend en leuk is.

THAT LOOKS
TASTY

Om de doorvertaling en hekenbaarheid van de campagne door te zetten hebben we 3 gerechten gekoppeld aan de smaak varianten. De oude Bertolli posters uit de jaren 50 waren voor ons de grote inspiratiebron voor de campagne. De focus lag daar ook op het product en wat je met Bertolli kan maken. Dit werd vormgegeven in een realistische illustratie. Voor ons de dankbare taak om daar een moderne versie van te maken.

Food Recipes

Om de communicatie rond te maken hebben we een vijftal online video’s geproduceerd die Bertolli via Facebook en Instagram verspreidt. Het gaat hierbij om 5 recept video’s waarbij de Bertolli producten een bijdrage levert aan smakelijke gerechten. Zo inspireren we de doelgroep om te gaan koken met Bertolli en het plezier van koken opnieuw te ontdekken.