BEN &
JERRY'S

  • Brand: BEN & JERRY’S
  • Project: Make LOVE NOT WAR
  • Media: Social campagne
  • Opdracht: Win actie

Hooked
on you

Het thema van Ben & Jerry’s in 2017 is: ‘Love comes in all flavours’. Dit thema staat voor een wereld waarin ieder gelijk is, ongeacht wie je liefhebt. Voor dit thema heeft Ben & Jerry’s een nieuwe pint ontwikkeld genaamd ‘Hooked on You’.

swirl

Make love not war

Voor het lanceren van deze nieuwe pint werd Shoq gevraagd om een activatie campagne te bedenken met als doel op een luchtige, toegankelijke manier aandacht vragen voor de liefde in alle smaken.

swirl

Forever Hooked

Hookedonyou.nl is een site waar geliefden samen een hartje kunnen maken met hun handen. ​Op de site maak je een selfie met een half hand-hartje. Nodig je geliefde uit hetzelfde te doen en jullie zijn Forever hooked in de liefde. Deel je hart op social en laat zien dat liefde in alle smaken komt. De leukste stelletjes maken kans op een jaar langs gratis ijs van Ben & Jerry’s.