EN / NL

SHOQ is NR 5 Digitale Bureau van Nederland

SHOQ DEELT STROOMSTOOT UIT

FONK Magazine heeft voor de 23ste keer de FONK50 gepubliceerd met daarin een overzicht van de beste 50, spraakmakende en meest toonaangevende bureaus van Nederland.

Het is de eerste keer dat SHOQ aan het klanttevredenheidsonderzoek van FONK meedoet en zorgt meteen voor impact. SHOQ is uitgeroepen tot de overall NR#10 agency van Nederland en heeft binnen het digitale segment zelfs de NR#5 positie weten te veroveren.

 

 SHOQ PROMINENT OP DE KAART

In totaal deden 74 bureaus mee aan het onderzoek, variërend van groot, middelgroot en klein. De bureaus zijn getoetst op 12 disciplines waaronder ‘snelheid van werken’, ‘prijs-prestatie’, ‘effectiviteit’ en ‘functioneren als business accelerator’.

SHOQ is ‘the new kid on the block’ en is dé verrassing binnen het onderzoek. SHOQ heeft zich als digitaal bureau tussen het speelveld van de grote jongens gewurmd.

Alex Kosman, Creative Director SHOQ, zegt: “Het tijdperk van de traditionele en logge bureaus is voorbij. Het gaat om snel handelen en het slim en effectief inzetten van je kanalen en middelen. Kleine, kortstondige campagnes die zowel inspireren, informeren én activeren.’’ Snel impact maken, daar draait het om. En die visie betaalt zich uit.

Zie hieronder een overzicht van de verschillende rankings en eindcijfers die SHOQ heeft gekregen verspreid over de verschillende segmenten. Met gemiddeld een 8,75 een mooi en welverdiend resultaat!

DISCIPLINE                                      CIJFER 

SHOQ IS:

  • NR 10 – Overall ranking over 12 disciplines                                8,75
  • NR 3 – Kleine agencies                                                             8,75
  • NR 5 – Digital Agency                                                               8,75
  • NR 6 – Business Accelerator                                                       9,0
  • NR 10 – Meest effectieve werk                                                   8,6

 

Alex Kosman, Creative Director: “Door slim en relevant werk te maken, het bureaumodel te challengen en door effectief om te gaan met media en budget zijn we voor onze klanten in staat geweest duidelijke quick wins te realiseren. Met daarbij altijd als einddoel de koopintentie te verhogen.

MIJLPAAL

De uitgesproken waardering vormt een mijlpaal voor de groei die SHOQ heeft doorstaan als bureau. In 2018 blijft SHOQ dan ook dezelfde succesvolle koers varen en door gaan met het ontwikkelen van spraakmakende en activerende campagnes voor haar  klanten. SHOQ is zeer trots op het behaalde resultaat en bedankt iedereen voor het vertrouwen.

Bedankt!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 Replies to “SHOQ is NR 5 Digitale Bureau van Nederland”

reacties1